Návod ako reklamovať mobilný telefón

Mobilné telefóny zasielate priamo k nám na adresu, ktorú máte uvedenú vo faktúre, v prípade, že vo faktúre máte uvedené autorizované servisné stredisko, tak prioritne posielate priamo do autorizovaného servisného centra. Záručná doba je 24 mesiacov pre spotrebiteľa a pri nákupu na IČO je záručná doba 12 mesiacov.

Akým spôsobom poslať telefón na reklamáciu?

Zásielku pošlite na adresu Fenix egroup s.r.o., A. Rudnaya 21, 01001 Žilina. Odporúčame zásielku poistiť a tiež dobre zabaliť, aby sa počas prepravy nepoškodila (pričom zákazník nesie riziko straty a poškodenia pri odosielaní reklamácie). Nikdy zásielku neposielajte na dobierku, pretože bude odmietnutá.

 

Čo musí zásielka s reklamáciou mobilného telefónu obsahovať?

  • Mobilný telefón, batériu. Podľa charakteru vady aj príslušenstvo (napr. problém s nabíjaním – priložiť aj nabíjač s káblom, ak telefón neprepráva hudbu – zaslať aj handsfree, nenačíta údaje z microSD – priložiť aj predmetnú pamäťovú kartu, a pod.). Ak si nie ste istý, či treba priložiť niektoré z príslušenstva, radšej ho priložte. V prípade mobilných telefónov Xiaomi kompletné balenie, ktoré ste dostali.
  • Originálnu platnú nákupnú faktúru (resp. jej kópiu - prefotenú alebo scan) vydanú spoločnosťou Fenix egroup s.r.o.. Pripomíname, že objednávka nie je platný doklad o nákupe.
  • Vyplňte náš Reklamačný formulár - nájdete ho v článku nižšie. Tam uveďte podrobný popis závady mobilného telefónu, kontaktné údaje (meno a priezvisko, adresa, telefonický kontakt, emailovú adresu). Spresnite aj, čo v balíku zasielate. Bez týchto náležitostí nie je možné začať reklamačné konanie! Do listu napíšte na akú adresu chcete vybavenú reklamáciu poslať – vybavenú reklamáciu posielame kuriérom.
  • Upozorňujeme, že v prípade ak používate heslá ako vzor, odtlačok prsta, číselný zámok telefónu alebo heslo tieto musia byť zo zariadenia odstránené. (Nestačí vykonať len reset na továrenské nastavenia, ale účet musí byť odhlásený!) V prípade, ak zariadenie príde blokované užívateľskými heslami alebo kontami, bude vrátené späť a nie je možné začať reklamačné konanie.

Návod ako odstrániť Google konto 

Návod ako odstrániť Xiaomi konto z telefónu na diaľku

Pri reklamácií mobilného telefónu prosíme stiahnuť, vyplniť a zaslať s telefónom a faktúrou aj nasledovný Reklamačný formulár:

Pri prijatí reklamácie posielame e-mail s informáciou o prijatí telefónu na reklamáciu. Reklamáciu následne pošleme do autorizovaného servisného strediska. Po vybavení reklamácie Vás informujeme telefonicky alebo e-mailom a mobilný telefón Vám zašleme naspäť kuriérom.

Ak si nie ste istý, či telefón poslať k nám alebo rovno do servisu, informujte sa s číslom faktúry na našom e-maile reklamacie@marzo.sk. 

Návrat späť

Odoslať článok známemu   Vytlačiť