Návod ako reklamovať tovar

Návod ako reklamovať tovar

Tu nájdete všetky potrebné informácie k reklamáciám u nás kupovaného mobilného telefónu a príslušenstva.

Chcem reklamovať mobilný telefón

V prípade, že nie je presne určený postup priamo na faktúre, ktorú ste od nás dostali, telefón posielate na reklamáciu na našu adresu (uvedená na faktúre). Pri reklamácií mobilného telefónu je nutné uviesť vady, ktoré reklamujete a svoj kontakt. Bližší postup nájdete v návode Ako reklamovať mobilný telefón. Prosíme Vás, aby ste vyplnili Reklamačný formulár:

Chcem reklamovať príslušenstvo

Reklamované batérie, kryty, puzdrá, nabíjače a všetko ostatné príslušenstvo, kupované samostatne (nejedná sa o príslušenstvo, ktoré je súčasťou balenia mobilného telefónu), posielate k nám. 

Odoslať článok známemu   Vytlačiť